joi, 30 decembrie 2010

Ce ne dorim de la 2011

Suntem la sfarsit de an,si putem face un bilant al anului ce se pregateste sa plece.. a fost un an foarte bun,cu impliniri,cu sanatate,pe parcursul caruia am ridicat o casa,am sadit pomi si flori,ne-am facut gradina de legume eco(cum se spune acum,mai modern....).
Ce ne dorim pentru 2011?Multa sanatate, in primul rand,pentru noi si parinti care sunt zi de zi cu sufletul si gandul si material alaturi de noi sa ne implinim visul cel mare-sfarsitul de an 2011 sa ne gaseasca mutati in casa noua.Sa primim colindatori si uratori cu colacei copti in cuptorul din curte,sa mergem la biserica din deal de Craciun,sa ne ornam casa de sarbatori,si nu in ultimul rand sa plantam un bradut in curte,pe care,peste ani,cand va fi mare sa-l impodobim de Craciun.
Acestea sunt dorinte pe plan familial.
Ce ne dorim pentru Romania pentru anul 2011?Citeam intr-un articol o fraza superba ...Se poate sa construin Romania pe care ne-o dorim?Cu siguranta raspunsul este DA.Sa fim optimisti,sa nu uitam sa gandim si sa traim in orice moment romaneste si oriunde ne-am duce prin lumea asta larga sa nu uitam ca am plecat din Romania noastra draga.Sa fim sanatosi,sa muncim cu drag si spor,sa ne pastram optimismul- inima buna,cum zice mama asa frumos,sa ciocnim un pahar de vin bun romanesc la trecerea dintre ani,si sa spunem: Sa ne traiesti Romanie!

Niciun comentariu: